Vásárlói tájékoztató

Céginformációk
Cégnév: Elsősegélydoboz Kft.
Adószám: 24929035-2-42
Cégjegyzékszám: 01-09-189917
Cím: 1162 Budapest, Szilaj utca 17.
Nyitvatartás, rendelés leadás: Emailen és webáruházunkon keresztül a hét minden napján, egész nap
Telefon: (+36) 70/533-4986
E-mail: info@elsosegely-doboz.hu
Regisztráció (Személyes Adatok)
Az adatvédelmi törvény értelmében ezeket a regisztráció és a megrendelés során megadott adatokat nem vagyunk jogosultak a megrendelések teljesítésén túl egyéb célra felhasználni, illetve harmadik fél számára továbbadni azokat. Az Ön által megadott email címre küldjük a rendelés visszaigazolását.
Termékek
Az egyes termékek részletes jellemzőit az adott termékre kattintva tekintheti meg.
Az egyes termékek mellett feltűntetett tartalom tájékoztató jellegű, megegyezik azzal, melyet a termék gyártója eljutatott hozzánk. A termék és a leírás között valóságban minimális eltérés lehet.
Az egyes termékfotók valós termékekről készültek, de lehetséges, hogy a jelenleg készleten lévő típus a fotóhoz képest részleteiben eltér.
Megrendelés
A termékek megrendeléséhez előbb el kell helyeznie bevásárlókosarában a kívánt terméket, a kívánt mennyiségben. Ehhez a termék neve alatt található "kosárba rak" feliratú gombra kell kattintania.
A termék kosárba rakását követően a rendszer automatikusan átirányítja bevásárlókosarához. A bevásárlókosár oldalon részletesen láthatja a jelenleg kosárban lévő termékek nettó és bruttó egységárát, darabszámát, valamint a nettó és bruttó végösszeget.
A jelenleg kosárban lévő termékek mennyiségének változtatásához a termék sorában, a mennyiség oszlopban lévő számot írja át a kívánt nagyságra. Ezután kattintson a "bevásárlókosár frissítése" gombra és az oldal automatikus újratöltődése után győződjön meg, hogy a rendszer feldolgozta a változtatást.
Amennyiben minden kívánt terméket elhelyezett  a bevásárlókosárban, az oldal jobb felső részében látható "tovább a pénztárhoz" feliratú gombbal kezdheti meg megrendelése feladását.
A pénztár oldalon bejelentkezhet meglévő felhasználói adataival, amennyiben új vásárlónk regisztrálhat vagy fizethet vendégként. A kívánt pénztár mód választása után megadhatja számlázási adatait.
A számlázási adatok oldalon minden olyan mező kitöltése szükséges a továbblépéshez, mely *-gal van jelölve. Kizárólag olyan adatokat kérünk el, melyekre a szállításhoz, számlázáshoz és a rendelés követéséhez szükségünk van. Kérjük körültekintően járjon el számlázási és szállítási adatai megadásakor, mivel a rendelés beérkezését követően azokat munkatársaink nem ellenőrzik.
A számlázási adatok megadása után meg tudja adni szállítási adatait. Amennyiben az adatok megegyeznek a számlázási adatokkal, pipálja ki a "számlázási címet használ" jelölőt a számlázási adatokat tartalmazó űrlap alján.
A következő oldalon kiválaszthatja a kívánt szállítási módot. Amennyiben az adott szállítási módnak járulékos költsége van, az a rendszer jelzi a szállítási mód kiválasztását követően.
A rendelés elküldése előtt a "Rendelés áttekintése" oldalon van lehetősége a feladni kívát rendelés ellenőrzésére. Amennyiben szerkesztene valamit, a táblázat alatt, bal oldalon kattintson a "kosár szerkesztése" feliratra. Abban az esetben, ha mindent megfelelőnek talál, a "rendelés elküldése" gombbal adhatja fel rendelését.
A weboldal tájékozatja arról, hogy megkaptuk rendelését. A sikeres megrendelésről tájékoztató oldalon, valamint a rendeléskor megadott email címre küldött levélben szereplő hivatkozási szám segítségével követeti rendelését vagy érdeklődhet annak állapotáról kollégáinknál.
Visszaigazolás
Az Ön által közölt email címre visszaigazolást küldünk rendeléséről, és legkésőbb egy munkanapon belül jelezzük, hogy rendelését mikor tudjuk teljesíteni.
Amennyiben nem kapja meg a visszaigazoló üzenetet, kérjük keresse munkatársainkat telefonon, emailen vagy az oldal alján elérhető azonnali üzenetküldő segítségével.
A kapcsolatfelvétel azért szükséges, mert előfordulhat, hogy a regisztráció vagy a rendelés feladása során rossz email címet adott meg.
Lemondás
A tévesen feladott rendelések lemondására a csomag feladásáig, de legkésőbb a megrendelést követő munkanapon 12 óráig belül van lehetőség elérhetőségeinken keresztül.
Csomagolás
A megrendelt termékeket kartondobozba vagy kisebb méret esetén fóliába csomagoljuk. A csomagolásért nem számolunk fel költséget.
Szállítás
A megrendelt termékek szállítása a GLS futárszolgálat segítségével történik.
A szállítás költsége magyarországi címre, 30.000 Ft bruttó összeget el nem érő rendelés esetén 1500 Ft, mely a Megrendelőt terheli.
A 30.000 Ft bruttó összeget meghaladó megrendelések kiszállítása díjmentes.
Külföldi szállítás esetén kérjük érdeklődjön telefonon vagy emailben.
Személyes átvétel
Cégünk lehetőséget ad a termékek személyes átvételére is. Az átvétel helye nem egyezik meg céginformációban található címmel. Az átvételi ponton cégünk nem üzemeltet állandó nyitvatartású boltot.
Személyes átvételre kizárólag a megrendelés visszaigazolását követően, minden héten csütörtökön van lehetőség. Az átvételi pont címe a megrendelést követően email-ben kerül meghatározásra.
Fizetés
A megrendelt termékek árát kiszállításkor készpénzzel, bankkártyával vagy előre utalással egyenlítheti ki.
Munkatársainkkal való egyeztetést követően lehetősége van előre utalással, bankszámlára fizetni a vételárat.
A megrendelt termékekről szóló tételes számlát a csomagban találja a termékek mellett.
A számlán a megrendeléskor megadott számlázási adatok szerepelnek.
Szavatosság
Az elsősegély dobozok általában friss összeállításúak, így a bennük található steril kötszerek körülbelül 5 évig, a fertőtlenítők hozzávetőleg 3 évig szavatosak.
Mivel a kötszereket és fertőtlenítőket és egyéb szavatossággal rendelkező termékeinket nem cégünk gyártja, így a gyártás és a felhasználás között tőlünk független tényezők határozzák meg az eltelt időt.
Minden megteszünk, hogy az egyes elemek a lehető leghamarabb felhasználásra kerüljenek, ami átlagosan 1-4 hónapot jelent a gyártástól számítva.
A vásárolt termékhez nincs külön jótállási jegy, a mellékelt számla egyben jótállási jegy is.
A jótállás kezdete a számla kibocsátási dátuma.
A garanciális igény nem érvényesíthető ”nem rendeltetésszerű használat” esetén. A garanciális ügyintézés minden esetben telephelyünkön történik, és írásban kell bejelenteni.
Csere
Cserélni csak számlával rendelkező, 14 naptári napon belül vásárolt, eredeti csomagolású, sértetlen terméket tudunk. A visszaszállítás költségét a vevő viseli.
A csere nem vonatkozik személyes átvételre. Ebben az esetben kérjük ellenőrizze a terméket átvételkor.
Adatvédelem
A személyes adatokat bizalmasan kezeljük, kizárólag a rendelések teljesítéséhez és a számlázáshoz használja fel. Ezen adatokat cégünk semmilyen formában nem adja tovább, az adatkezelés a vonatkozó jogszabályok figyelembevételével történik (1992. évi LXIII. törvény, 1995.évi CXIX. törvény, 1998.évi VI. törvény). A megrendelőknek lehetőséget biztosít, hogy tárolt személyes adataikat bármikor megtekinthessék, módosíthassák. Reméljük termékeink, és szolgáltatásaink elnyerik tetszését, és rendszeresen megtisztel bennünket rendeléseivel, melyeket a legnagyobb gonddal fogunk teljesíteni.

A weboldal és a kapcsolódó külső szolgáltatások a kényelem és a megfelelő működés érdekében sütiket használnak. A kapcsolódó szolgáltatások aktuális adatvédelmi irányelveiről az adott szolgáltatás weboldalán tájékozódhat.
A HTTP sütikről bővebben ezen a linken olvashat.
SZERETNE TOVÁBBI
5% KEDVEZMÉNYT
akciós árainkból?
Iratkozzon fel hírlevelünkre!
Feliratkozás
Kupon: df56s5d8